Гюлхюсеин Абдулаев спечели трети кръг на V1 Challenge България
Гюлхюсеин Абдулаев от Азербайджан спечели третия кръг от Националния шампионат V1 Challenge Bulgaria 2015 на картинг писта "Варна".Второ място зае Симеон Донов, следван от третия Григор Григоров. Състезанието се проведе в памет на пилота Тодор Славов под надслов "Шампионът не умира, той става легенда".Наградата за най-бърза обиколка - купата на DHL, грабна Григор Григоров с постигнато време 42.47 секунди."Много се радвам за победата. Вече овладявам по-добре колите Volkicar и имам натрупан опит. В това състезание се справих много по-добре, тъй като от самото начало имах лидерски позиции. Трасето ми хареса много, защото аз съм картинг състезател. Надявам се да участвам и занапред в състезанията", заяви шампионът Гюлхюсеин Абдулаев.Състезанието бе официално открито от Георги Арнаудов - главен експерт "Спортни клубове", дирекция Спорт, Община Варна и от организатора на V1 Challenge Bulgaria Тезджан Мустафов. На картинг пистата в квартал Виница присъстваха и роднини и приятели на Тодор Славов. През миналата 2014-та година именно той взе купата за второ място във V1 Challenge Bulgaria във Варна. В памет на един от най-успешните варненски пилоти, колите Volkicar бяха със специални стикери с неговия лик и надпис "Шампионът не умира, той става легенда"."Благодаря на всички, че дойдохте. Това състезание е по-специално, защото е посветено на нашия скъп приятел Тодор Славов. Той винаги беше на първо място на състезания във Варна и сега е в сърцата ни, където ще остане завинаги. Пожелавам на всички приятни емоции и успех на пилотите", заяви Тезджан Мустафов на откриването и призова публиката за едноминутно мълчание в памет на Тодор Славов.Участие в състезанието във Варна взеха девет пилота - Александър Язов, Григор Григоров, Симеон Донов, Къванч Оздемир от Турция, Павел Цонев, Калин Стефанов, Иво Цонев, Гюлхюсеин Абдулаев от Азербайджан и дебютантът в състезанието Александър Щерев.Третият кръг на V1 Challenge Bulgaria се проведе по системата за директни елиминации. Състезателната част започна с квалификационна серия, в която пилотите имаха на разположение по 10 минути, за да постигнат възможно най-добро време за една обиколка.