Betfair разкри, че магьосникът Динамо подготвя Барселона

След няколкоседмични спекулации официалният партньор за спортни залози на Барселона - Betfair, повтърди, че световноизвестният магьосник Динамо работи съвместно зад кулисите с някои от играчите на отбора. Първото по рода си за Барселона сътрудничество от този тип комбинира напълно нови техники за усъвършенстване на връзката между играчите и засилване на отборната магия.Betfair си партнира с родения във Великобритания магьосник Динамо като част от кампанията #MagicOfBarça, за да направи най-добрия футболен клуб в света още по-добър чрез подобряване на концентрацията и връзката между играчите. Появиха се записи, в които Динамо показва техники за визуализация, които имат за цел създаването на връзка между играчите – нещо невиждано досега в света на футбола.На 18-ти февруари Стивън Фрейн, по-известен под псевдонима "Динамо", се появява на тренировъчното игрище на Барселона - "Сиудад Еспортива", за да подготви играчите за едно от най-великите завръщания в историята на футбола. Той посещава една от известните тренировки "Рондо" на Клуба, за да си води записки и да анализира играчите. Динамо "отвлече" клубните звезди Суарес, Пике, Алба, Бускетс и Сержи Роберто, за да ги включи в една от най-новаторските тренировки на клуба до момента. При първата тренировка илюзионистът показал на Луис Суарес и Джорди Алба метален пирон, който трябвало да бъде огънат, използвайки физическа сила. След няколко неуспешни опита, той ги запознал със зрителна техника, която за тяхно пълно изумление им помогнала да огънат пирона без абсолютно никакво усилие.Световноизвестният Динамо споделя: "При работата си с Betfair и Барселона имах възможността да приложа няколко зрителни техники, които може и да са се сторили леко странни на играчите. В момента, в който се разкриха пред мен, успях да пусна на свобода един потенциал, който дори не подозираха, че притежават."А ето го и коментарът на представител на Барселона: "Тази колаборация между клуба, Betfair и Динамо определено беше увлекателно изживяване както за нас, така и за играчите. Клубът насърчава новите инициативи, особено ако са свързани с използването на огромния талант на Динамо в това да подобри връзката между играчите."Betfair и Барселона потърсиха Динамо, за да подкрепи кампанията #MagicOfBarça. Кампанията породи изключително вълнение заедно с брандовото позициониране на кампанията "Ready?" в серия стратегически партньорства, единствени по рода си колаборации и емоции, които феновете ще запомнят завинаги.Маркетинговият директор на Betfair Пол Гамбрил каза: "Партньорството ни с Барселона стартира в началото на този сезон – в момента работим в посока кампанията #MagicOfBarça. Това, че успяхме да съберем на едно място две световни находки като Барселона и Динамо, заздрави връзката ни с клуба и феновете – и всичко благодарение на това неповторимо вълшебно изживяване."СКОРО ОЧАКВАЙТЕ: Динамо се завръща на "Камп Ноу" под прикритие, за да изненада феновете преди мача от Ла Лига срещу Леганес.

Още от Футбол свят

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти