Ето го новото лого на Формула 1

Формула 1 разкри дизайна на новото си лого след последното състезание за 2017 в Абу Даби. То изглежда по-модерно и целта му е да бележи новата ера под управлението на Либърти Медия. След като компанията пое контрола над спорта в началото на годината, американските собственици искаха да обновят имиджа на шампионата. И, разбира се, да онагледят промяната и края на управлението на Бърни Екълстън. 87 годишният британец беше начело на Ф1 40 години.

По-рано този месец в интернет се завъртяха три различни дизайна на логото. Нито едно от тях, обаче, не съвпада с официално презентираното в Абу Даби. Дизайнът включва бяло и червено, а черният цвят е отпаднал. Шефът на рекламата Шон Братчес отбелязва, че това е само началото на по-цялостна програма по ребрандиране, която ще се разгърне през март 2018 точно преди началото на новия сезон.

Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg

 

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти