Специално условие провалило сделката за смяната на името на "Камп Ноу"
Пропаднаха преговорите между ръководството на Барселона и Mediapro за продажбата на правата за името на “Камп Ноу”. От испанската компания са били предложили 300 млн. евро, но специфично изискване на президента на клуба Джосеп Мария Бартомеу осуетило бъдещата договорка. Това твърди Хауме Роурес - един от основателите на Mediapro. По неговите думи шефът на Барса настоял Mediapro да оттегли жалбата си в съда срещу бившия президент на каталунците Сандро Росел, който е обвиняван в шпионаж. Това обаче било отказано и съответно Бартомеу станал от масата за преговори. По-късно говорителят на испанския клуб Джосеп Вивес заяви, че това не отговаря на истината. “Истинската причина да няма сделка с Mediapro е, че те не отправиха официална писмена оферта. Освен това предложението им включваше изплащането на тези 300 млн. евро за период от 20 години, което нас не ни устройва”, заяви представителят на “лос кулес”.
В Барса търсят пари, защото планират цялостен ремонт на “Камп Ноу” на стойност 600 млн. евро. Идеята е 200 млн. от тях да дойдат от кредит, други 200 млн. да са от приходите на клуба, а последната част да бъде точно от продажба на правата върху името на стадиона.