Ферари с нов дизайн на болида от ГП на Япония

Ферари ще представят нов дизайн на болидите си утре преди старта на състезателния уикенд за Гран При на Япония. Той ще се задържи до края на сезон 2018. Промените са свързани с нова инициатива между отбора и основния спонсор Philip Morris International. Цигарената компания работи със Скудерия от приблизително 40 години, но присъствието на марката на болида е доста ограничено в последните години заради забраната на цигарени реклами на болидите във Формула 1 от 2007 г. Все още не е ясно до каква степен ще бъдат ребрандирани болидите, но Autosport твърди, че новите реклами ще бъдат на трите ключови места от болида – над двигателя, на носа и на задното крило. Въпреки че новият дизайн е свързан с Philip Morris, на болида няма да бъдат промотирани каквито и да било марки и продукти на компанията. Вместо това новите цветови елементи ще отбележат промяната в дейностите на бизнеса и по-точно в областта на науката, технологиите и иновациите. По-рано тази година Philip Morris удължи партньорството си с Ферари до 2021 година.

Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg

 

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти