Пет неща, които вероятно не знаете за LaFerrari
LaFerrari е пионерът в електрическия свят на италианската компания за суперколи. Моделът е първият на "Черните кончета", който притежава хибридна задвижваща единица. Заедно с 6.3-литровия V12 двигател, който произвежда 788 кс, LaFerrari притежава и електрически мотор, който добавя още 161 кс за финалните 949 "коня". Любопитното е, че още с първия си хибриден автомобил Ferrari вкарва повече електрическа мощ от тази в Toyota Prius.Моделът е с 20% по-лек от Ferrari Enzo въпреки, че визуално изглежда по-голям. Най-голямата разлика между тях е в междуосието и LaFerrari е по-добре балансиран отпред и отзад. Поглеждайки автомобила отпред и отстрани, острият наклонен нос отпраща към спортните прототипи на Ferrari в края на 60-те и началото на 70-те години на миналия век.
LaFerrari е създаден във въздушния тунел, за да бъде постигнат максимален баланс на аеродинамиката и притискането. Моделът използва активни аеродинамични системи, включващи спойлери и дифузьори, които излизат и се прибират в зависимост от скоростта. Теоретично, ако всички крила и дифузьори са в ход, а скоростта e от порядъка на 320 км/ч, LaFerrari ще може да се движи по тавана.
Комплект нови гуми за модела струва приблизително 2 500 евро. Предните гуми са по-евтини, но това е защото върху задните пада по-голямото натоварване. Една предна гума е на цена от около 450 евро, а една задна – около 700 евро.
LaFerrari е много по-рядък модел от F40, но излиза и в цветове отвъд червеното. Създадените бройки са едва около 500, което е и причината някои от тези автомобили да увеличават стойността си постоянно.