След теста на новата версия на така наречения "ореол" Себастиан Фетел изрази недоволството си от нея и заяви, че според него новата система нарушава видимостта. Ферари пробваха втория си ореол по време на първата свободна тренировка за Гран При на Великобритания, монтирана върху болида на германеца. Те я монтираха в началото на сесията и направиха едно излизане с нея, а после я махнаха, за да се съсредоточат върху подготвката си за уикенда.
След теста на новата версия на така наречения "ореол" Себастиан Фетел изрази недоволството си от нея и заяви, че според него новата система нарушава видимостта. Ферари пробваха втория си ореол по време на първата свободна тренировка за Гран При на Великобритания, монтирана върху болида на германеца. Те я монтираха в началото на сесията и направиха едно излизане с нея, а после я махнаха, за да се съсредоточат върху подготвката си за уикенда.
Този път конструкцията е усилена, олекотена и с променен дизайн, но Фетел я определи като "не много добра". ФИА се надява да може да въведе ореола догодина, но засега идеята не се приема особено радушно.
Този път конструкцията е усилена, олекотена и с променен дизайн, но Фетел я определи като "не много добра". ФИА се надява да може да въведе ореола догодина, но засега идеята не се приема особено радушно.
"Отразява се значително на видимостта, но това беше само стандартна проверка", коментира Фетел след сесията.
"Отразява се значително на видимостта, но това беше само стандартна проверка", коментира Фетел след сесията.
Първата версия на ореола беше тествана по-рано през годината и тогава Себастиан каза, че "виждаш всичко, което ти трябва", а съотборникът му Кими Райконен го подкрепи: "Разликата между отворения кокпит и ореола е изненадващо малка".
Първата версия на ореола беше тествана по-рано през годината и тогава Себастиан каза, че "виждаш всичко, което ти трябва", а съотборникът му Кими Райконен го подкрепи: "Разликата между отворения кокпит и ореола е изненадващо малка".