(АРХИВ) adidas наднича в бъдещето с дигитално футболно преживяване

(АРХИВ) adidas наднича в бъдещето с дигитално футболно преживяване

Стадионът FUTURE ARENA в парижкото предградие Сен Дени отвори врати снощи в компанията на легенди като Зинедин Зидан, Шави Ернандес и Пер Мертезакер, към които се присъединиха млади футболисти от Германия, Испания, Русия, Белгия, Дания и Швеция.

Зидан, който в богатата си кариера е играл на едни от най-негостоприемните стадиони, изведе на терена младите таланти, които видяха какво е усещането да представят страната си пред 50 000 фена. Бъдещите звезди почувстваха атмосферата на истинския финал, докато дигиталната публика реагираше на всеки гол, пропуск и всяко невероятно отиграване. 



Живата френска легенда, който сподели своя опит с младите си колеги, коментира какво е да играеш на едни от най-митичните стадиони. „Хареса ми идеята, да се даде шанс на младите да се докоснат до емоциите, които изпитах аз, играейки пред пълните трибуни. Да бъдеш на финала на Европейско първенство е неповторимо – напрежението преди мача, адреналина в тунела, шума от тълпата, който те подтиква да дадеш най-доброто от себе си. FUTURE ARENA предлага емоциите, които всеки голям футболен сблъсък носи със себе си. Надявам се, че бъдещите футболни звезди се насладиха на атмосферата и този опит ще бъде стимул за тях, да продължат напред! “

Младите таланти бяха едни от първите, получили шанса да играят с Beau Jeu, официалната топка на adidas за Евро 2016. Топката беше представена от Зинедин Зидан в Instagram ден по-рано, след което бе изпробвана от младите футболисти пред 360-градусовата виртуална публика.



Всички погледи бяха насочени към следващото поколение, вместо към звездите на националния отбор. Младежи от шестте държави представиха новите екипи на своите страни за Европейското през 2016 г. Всеки един екип има собствен дизайн и история.

Германският е вдъхновен от стрийт футбола в провинциалната и градската среда на Германия – грабнакът на успеха на тази нация в световния футбол. Резервния екип е с две лица, изработен за нуждите на всички играчи – от националния отбор до уличните футболисти. Испанският екип е вдъхновен от емоциите след отбелязването на шампионския гол от Фернандо Торес на Европейското през 2012 г. Като традиционен символ на страната, руският орел е изобразен в предната част на фланелката. Той е проектиран така, че да отразява младежката култура и съвременност. Шведските екипи носят грубия уличен стил на градското поколение, докато датската фланелка е елегантна, вдъхновена от изпълнената с живот младежка култура. Белгийската фланелка е вдъхновена от успехите на национални състезатели по колоездене на страната.



За да видите изключителното събитие от FUTURE ARENA, посетете:
    •    facebook.com/adidasfootball
    •    @adidasfootball #BETHEDIFFERENCE в Тwitter  и Instagram
    •    adidasfootball в Snapсhat
    •    adidas.com/bethedifference

Следвай ни:

Още от Спорт и бизнес

Виж всички