Високите температури на въздуха и на асфалта в неделя на „Ред Бул Ринг“ бяха лоша новина за Мерцедес, чийто автомобили са много чувствителни към жегата. Но на финала Джордж Ръсел остана на над 1 минута от Ландо Норис.
Ръсел остана единственият пилот на тима в състезанието, след като Андреа Кими Антонели удари Макс Верстапен в завой №3 в първата обиколка и състезанието приключи предсрочно и за двамата.
Какво може да направи Ред Бул без Макс? Засега нищо
Ръсел завърши пети, но остана недоволен от темпото в хода на надпреварата. В Австрия в Мерцедес отново се сблъскаха с прегряването на гумите, а Ръсел призна, че различните решения, използвани от отбора не дават „кой знае какъв резултат“. Според Тото Волф, основната причина за прегряването на гумите се крие в решението на тима да използва екстремните настройки от Монреал, които се оказаха правилното решение в началото на уикенда в Австрия, когато беше по-хладно. Към това добавяме и неравната и абразивна повърхност на асфалта на „Ред Бул Ринг“ и в крайна сметка Мерцедес загуби шанс за подиума и отстъпи едно място назад в класирането на конструкторите.
Бриаторе вече преговаря с Мерцедес за Ботас
Снимки: Gettyimages