Ферари: Купувачите ни стават все по-млади

Ферари: Купувачите ни стават все по-млади

Хората, които си купуват Ферари стават все по-млади, като италианската марка отчита все по-добри резултати в това отношение.

Главният изпълнителен директор на Ферари Бенедето Виня заяви пред телевизия CNBC, че „40 процента от новите на марката са на възраст под 40 години“. Това е увеличение с 10 процента в сравнение с 2023 година.

Продажбите на Тесла в Европа спаднаха с над 40 процента
Продажбите на Тесла в Европа спаднаха с над 40 процента

„Не знам как стои въпросът с другите марки, но за нас това е постижение, което дължим на нашия екип“, допълни Виня.

Ферари ще представи първия си електромобил на 9 октомври
Ферари ще представи първия си електромобил на 9 октомври

Този резултат е изненадващ, като се има предвид колко много във Ферари се държи на ексклузивността на автомобилите, които компанията предлага. През 2024 година около 81% от новите автомобили с марка Ферари са продадени на купувачи, които вече имат кола на бранда. А 48% от тези клиенти притежават над един автомобил Ферари.

Тесла съди свои клиенти в Китай, които се оплакват от проблеми с колите
Тесла съди свои клиенти в Китай, които се оплакват от проблеми с колите

Ексклузивност при Черните кончета означава следното – 13 752 продадени коли през 2024 година, като 3527 от тях са заминали за американския пазар, който е най-големият за Ферари. Номер 2 и 3 са Германия и Япония – съответно с 1827 и 1445 продажби.

Също така се оказа, че клиентите на Ферари си падат и по SUV моделите – появата на Purosangue се приема добре от тях. Между януари и август 2024 Purosangue е записал 1489 продажби и е №2 сред моделите на компанията. Лидер е Roma с 1870 продадени коли.

Следвай ни:

Добави коментар

Като регистриран потребител имате достъп до всички налични функционалности.Вход / Регистрация

Анонимен потребител

Чрез тази опция вашите коментари ще излизат публикувани като 'Анонимен', а част от фунцкионалносите може да не са достъпни.

Още от Моторни спортове

Виж всички