Световният шампион във Формула 1 за 1978 година Марио Андрети остана част и от проекта на Кадилак за влизане в световния шампионат, изграден на базата на кандидатурата на сина му Майкъл.
Популярният американец често изразява мнението на тима, без обаче Кадилак и Дженерал Мотърс да се ангажират с него, но с авторитета си Марио успява да сондира достатъчно добре дали тимът се движи в правилната посока или не.
Ферари ще покаже новата си кола на 18 февруари, но не в Лондон
Сега Андрети-старши обясни един от плюсовете на проекта на Кадилак – ограниченията на тавана на бюджетите важат за 11-я отбор във Формула 1 едва от началото на 2025 година, а това е помогнало на подготовката на отбора.
Нетфликс обяви премиерата на новия сезон на Drive to Survive
„Ние спечелихме от това, че при по-ранната ни подготовка не попадахме под ограниченията на тавана на бюджетите и ограниченията на времето, през което можем да работим в аеродинамичния тунел – обясни Андрети. – Тази година започнахме всичко на бял лист, като разработваме автомобила ни за 2026 година, когато техническият регламент сериозно ще се промени, това също ще ни помогне.
В Мексико се борят за мястото си в календара на Формула 1
„Щеше да ни е по-трудно да дебютираме в ситуация, в която техническите правила са действали няколко години и отборите са взели максимума от тях. 2026 е подходящ сезон за дебют от тази гледна точка и ние имаме всички шансове, за да стартираме в добра форма.“
Хорнър остава начело на Ред Бул до 2030 година
Снимки: Gettyimages