Има някои показатели във Формула 1, които може да не са особено примамливи за феновете, но говорят много на специалистите и особено, на шефовете на отбори. Световният шампионат се превръща в маратонска надпревара, а от младите пилоти се очаква веднага да са на нивото на своите по-опитни съперници.
Това означава, че постоянството е много важно и отборите ценят подхода на пилотите, който им носи такива резултати.
18 години от първата голяма катастрофа на Хамилтън във Формула 1
Ферари взима важен инженер от Заубер
18 години след първия сезон на Люис Хамилтън във Формула 1, дебютната кампания на британеца през 2007 остава в историята като тази с най-много завършвания в зоната на точките – 15. През същата тази 2007 Хамилтън се сбори с първия пилот на Макларън Фернандо Алонсо, който беше действащ световен шампион и успя да се наложи като новия първия пилот в тима.
Леклер: Готов съм за сезона, можем да победим Ред Бул
Крачка по-назад спрямо постижението на Люис е Алекс Албон с 13 класиранията в точките през 2019 като пилот на Торо Росо и Ред Бул. Само с едно състезание по-малко – 12 финала в точките постигна през 2014 година Кевин Магнусен с Макларън.
Норис: Готов съм да се боря за титлата през 2025 година
С по 11 подиума в първия си сезон във Формула 1 са Жак Вилньов (1996, Уилямс), Хейки Ковалайнен (2007, Рено), Ландо Норис (2019, Макларън) и Оскар Пиастри (2023, Макларън).
Д-р Марко: Дори и Люис да получи добро Ферари, аз ще заложа на Макс
С по десет подиума в първата си кампания в световния шампионат са Макс Верстапен (2015, Торо Росо) и Шарл Леклер (2018, Заубер).