Шефът на Мерцедес Тото Волф е на мнение, че промените в техническите правила, които влизат в сила за сезон 2026, ще са много по-трудно изпитание за тимовете. За последно Формула 1 смени правилата за задвижващите системи и шаситата и аеродинамиката през 2014 и това даде началото на ерата на Мерцедес в най-новата история на Формула 1.
,fit(478:270))
Хаас ще представи новата си кола на 18 февруари в Лондон
„Нямам болки в стомаха от тази мисъл – заяви Тото пред германското списание auto motor und sport. – Това е супер интересно предизвикателство. Трябва да си свършим максимално работата на всички нива. Само един добър двигател няма да ни помогне. Защото и Макларън ще разполага с такъв мотор. Ще трябва да ги победим с по-добро шаси, няма къде да се скрием.“
,fit(478:270))
Вилньов: Перес никога няма да се върне във Формула 1
Според непотвърдени данни от доставчиците на двигатели, в Марцедес са най-напреднали с развитието на задвижващата си система за 2026 и специалистите очакват бившите световни шампиони да имат сериозно предимство по този показател. Другата нова задвижваща система, за която се появиха високи оценки е тази на Ферари, както и на Хонда, като японците от догодина вече ще са партньор на Астън Мартин.