Формула 1 може да загуби един от най-големите си спонсори в края на годината. Става дума за производителя на луксозни часовници Rolex, който е глобален партньор на шампионата от 2013 година насам.
Първоначалното от Rolex са заплащали по 10 милиона долара годишно на ФОМ, а настоящата сума е петорно по-голяма – 50 милиона. За тази солидна сума Rolex получава правото да има рекламни банери на всяка една писта, а част от състезанията носят включват в официалното си име Rolex. През 2024 година тези състезания са две на брой – Австралия и Белгия.
За Формула 1 загубата на Rolex няма да бъде фатална, още повече, че от ФОМ вече са намерили нов времеизмервателен партньор. Това е компанията LVMH Group, която притежава брандовете TAG Heuer и Hublot.
И TAG Heuer, и Hublot имат минало, а и настояще във Формула 1. TAG Heuer е дългогодишен партньор на Ред Бул и Гран При на Монако, а Hublot беше партньор на Ферари в периода 2011-2020. Освен това Hublot беше и предшественик на Rolex като официален времеизмервателен партньор на Формула 1.
Снимки: Imago