След разочароващата квалификация за Ред Бул в Монако, в която Макс Верстапен и Серхио Перес завършиха съответно шести и 18-ти, моторспорт съветникът на „биковете“ доктор Хелмут Марко разкри един доста голяма проблем, който пречи на отбора в последно време.
Става дума за неправилната корелация между симулатора в Милтън Кийнс и реалността, която не позволява на Ред Бул да намери правилните настройки още преди началото на всеки уикенд. По думите на Марко, който говори пред Sky Germany, в симулатора колата на Ред Бул минава без проблеми върху бордюрите и неравностите, но на пистата това не е точно така.
![Верстапен: Проблемите ни няма да се решат лесно, може би чак догодина](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/26052024/ea1a51e4-bfee-4486-8b6d-1353133673b7.jpg?operations=crop(0:84:2332:1395),fit(478:270))
Верстапен: Проблемите ни няма да се решат лесно, може би чак догодина
Този проблем се видя първо в Маями, а след това по-ясно на „Имола“ и в Монако. И трите трасета изискват доста агресивно използване на бордюрите и определено Верстапен и Перес имат проблеми точно с това.
![Хорнър: През целия уикенд имаме проблеми](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/25052024/ed36054d-3437-42d3-83d1-63f191568dc8.jpg?operations=crop(0:30:1024:606),fit(478:270))
Хорнър: През целия уикенд имаме проблеми
„Сезонът започна с идеята, че ще постигнем страхотни успехи. След това дойде първото разочарование в Австралия. Но фундаменталният проблем не е на пистата. Става въпрос за корелацията между симулатора и пистата, която не е точна. В симулатора минаване през бордюрите без никакви проблеми.
„Ще цитирам Макс и ще кажа, че в действителност колата подскача като кенгуру и това е проблемът. Вече го видяхме в настройките за Маями и донякъде на „Имола“. Така че ние трябва да започне от тук. Трябва да сме сигурни, че когато стигнем до истинските писти, като тази в Барселона, ние ще си върнем старата форма“, каза Марко.
Снимки: Gettyimages