В Барселона вече могат да видят първите резултати от партньорството си с двама от най-популярните автори на съдържание в YouTube, пише “Мундо Депортиво”. Както е известно, вчера клубът обяви, че напитката Prime на интернет звездите KSI и Логан Пол е новият официален партньор на каталунците по отношение на хидратацията.
От изданието обръщат внимание как популярността на двамата стриймъри е довела до това новината за новото спонсорство да достигне близо 2 млн. харесвания в социалните мрежи. Освен това от клуба публикуваха и забавно видео, за да рекламират въпросното партньорство, като то събра поне 1 млн. гледания. Именно достигането до голям брой потребители в интернет пространството е сред основните причини за сътрудничеството между двете страни.
Само в Инстаграм Логан Пол има 25,9 млн. последователи, а тези на KSI са 12,9 млн. От друга страна, 122 млн. потребители следват Барселона в социалната мрежа.