Вход / Регистрирай се

Колко точно е разликата между отделните типове гуми?

Петъчните свободни тренировки се оказаха трудно изпитание за пилотите и отборите във Формула 1, които на „Зандвоорт” работеха с трите най-твърди модела на сликовете на Пирели.

В началото на състезателния уикенд разликите между трите модела гуми се оказаха толкова, колкото очакваха от италианската компания, но с подобряването на трасето днес и утре, те ще започнат да се свиват. Най-бързи, естествено, са меките сликове (Soft), които имат аванс от 0,7 секунди на обиколка спрямо средно твърдите (Medium), а на 1,2 секунди от средно твърдите остават твърдите (Hard).

„Работата и на трите модела сликове в петъчните тренировки отговори на очакванията ни – обясни главният инженер на Пирели Моторспорт Симоне Бера. – Но разликата между моделите Hard и Medium се оказа по-малка от очакваното, така че твърдите сликове могат да получат много по-важна роля в хода на състезанието, а това дава възможности за най-различни стратегии.”

Хамилтън не вярва, че Ред Бул изостават
Хамилтън не вярва, че Ред Бул изостават

Добрата новина е, че отборите почти не се оплакваха от деградация и грейнинг, но абразивният асфалт на „Зандвоорт” спомага за по-бързото, но предвидимо износване на гумите.

Защо Ред Бул бяха толкова слаби в петъчния ден на „Зандвоорт“?
Защо Ред Бул бяха толкова слаби в петъчния ден на „Зандвоорт“?
Следвай ни:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички