Истерията към сувенирите с лика на талисмана на Олимпийските игри продължава с пълна сила

Истерията към сувенирите с лика на талисмана на Олимпийските игри продължава с пълна сила

Популярността на талисмана на Олимпийските игри - пандата Бинг Дун Дон нарасна веднага след церемонията по откриването на Игрите, която се състоя на 4 февруари. Магазините с олимпийски сувенири започнаха да работят много преди това събитие, но не бяха особено популярни. Миналата седмица партида от 300 играчки беше доставена във водещия магазин на Олимпийските игри в центъра на Пекин. Желаещите да закупят талисмана се бяха наредили на опашка много преди отварянето и стояха отпред повече от 10 часа, но играчките бяха разпродадени за по-малко от два часа. Въпреки това всеки ден се нарежда дълга опашка до магазина - жителите на китайската столица се опитват да купят поне нещо, което да им бъде за спомен от Олимпиадата. Подобна е ситуацията и в магазина за сувенири в главния медиен център на Олимпийските игри. 

Журналистите трябва да стоят дълго на опашка, за да влязат вътре. В същото време рафтовете на магазините са почти празни, а желаната играчка се продава само по предварителна поръчка. Гигантската панда Бинг Дундонг (проектирана от Цао Сюе, професор в Академията за изящни изкуства в Гуанджоу) се превърна в талисман на Олимпийските игри в Пекин. С костюм от лед, златно сърце и любов към всички спортове, тази панда е готова да сподели със света истинския дух на Олимпийските игри, се казва в прессъобщение на организационния комитет.

Следвай ни:

Още от Париж 2024

Виж всички