Привличането на Меси е донесло нови спонсори и сериозни приходи на ПСЖ

Привличането на Меси е донесло нови спонсори и сериозни приходи на ПСЖ

Привличането на Лионел Меси от Пари Сен Жермен през лятото се е отразило доста позитвно на френския гранд във финансово отношение. Клубът е договорил осем нови спонсора, а освен това е преподписал договорите си с няколко други и така е увеличил приходите си с над 10% в сравнение с миналата година. По този начин ПСЖ вече си е "избил" 80-те милиона евро, колкото им струва аржентинеца под формата на заплати и бонуси за престоя му на "Парк де Пренс".

"Приходите ни през 2021 година се увеличиха сериозно. Разликата с 2020-а е повече от 10%. Меси показа най-доброто от себе си на Копа Америка, а сега показва същото и в Шампионската лига. Но същото можем да кажем и за Донарума, Хакими и Мбапе", заяви директорът по спонсорските договори Марк Армстронг.

След като Меси бе привлечен на 10 август, осем нови фирми са поискали да станат спонсори на ПСЖ. Сред тях са DIOR и crypto.com. В същото време Nike ще продължи да доставя екипите на клуба до 2023 година, като за тази привилегия ще плаща по 75 милиона евро на година. Coca Cola пък наскоро поднови договора си с парижани до 2024 година.

Идването на Меси е повлияло позитивно на ПСЖ и в социалните мрежи, където последователите на клуба са се увеличили с 15 милиона души. Освен това клубът е договорил и повишаване на приходите си от телевизионни права, които са били с доста по-ниски стойности преди трансфера на аржентинеца.

Не на последно място, след трансфера на Меси клубът е продал над 1 милион фланелки, което е с 30-40% повече от предишни години.

Следвай ни:

Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.

Регистрирай сe

Още от Футбол свят

Виж всички