Тотнъм изпадна в крайно деликатна ситуация, след като днес разкри новия си спонсор - Dulux. Това е фирма за латекси, лакове и бои. В рамките на няколко часа обаче администраторът на британския профил на компанията в “Туитър” забавляваше потребителите в социалните мрежи, иронизирайки лондонския клуб.
Както си е редът, от Dulux също обявиха за сключеното споразумение. Последваха обаче коментари и от профила на спонсора “заваляха” подигравки с Тотнъм. Фен предложи флаконите с боята да се складират в клубната витрина за трофеи, визирайки популярната шега с “шпорите”, че тяхната витрина стои празна заради липсата на отличия. От @duluxUK последва отговор със снимка на въображаема обява за продажба на тази витрина, защото не се използвала за нищо.
Администраторът допълни друг запалянко, че преди боядисване повърхността винаги трябва да е чиста, а не върху нея да стои прах. Към публикацията за обявяването на рекламната сделка е качена снимка на куче. Потребител в “Туитър” коментира, че въпросното животно би могло да играе като централен защитник в състава на Жозе Моуриньо. “Може би ще се справи по-добре”, гласеше отговорът на @duluxUK.
По-късно въпросните подгривателни текстове бяха изтрити.