Ефектът "Кака": 15 000 абонаментни карти за един ден

Ефектът "Кака": 15 000 абонаментни карти за един ден

Ентусиазмът сред тифозите на Милан след завръщането на техния идол Кака е огромен. Това доказва и днешният първи свободен ден на продажбата на абонаментни карти за груповата фаза на Шампионската лига. Както е известно, "росонерите" са в една от най-тежките групи - "Н", където всеки един от участниците е печелил турнира - Барселона (4 пъти), Аякс (4), Селтик (1). Седемкратните първенци на Европа пуснаха през първите три дни от седмицата в продажба на абонаменти за тифозите, които имат абонаментни карти за сезона в Серия "А". Днес бе първият свободен ден за продажба, точно в деня, когато Кака отново бе представен официално като играч на Милан след четиригодишна пауза. Общо 15 000 тифози си купиха мини-абонаментните за ШЛ от тази сутрин до днес следобед, което е три пъти повече от първите три дни, когато бяха продадени около 5000.

Така вече са продадени 20 000 абонаментни карти за трите домакинства със Селтик на 18 септември, с Барселона на 22 октомври и на 11 декември с Аякс, като се очаква в следващите две седмици бройката да се увеличи значително.

Следвай ни:

Още от Футбол свят

Виж всички