Новите етикети с термочувствителни зони отличават
перфектно изстудените бутилки бира още на пръв поглед
В разгара на лятото на българския пазар за първи път ще бъде достъпен и иновативният Kamenitza COLD EDGE кен
Още в началото на лято 2014 Kamenitza представи на българския пазар последната си иновация – Kamenitza COLD EDGE бутилка. На основния преден етикет на всяка стъклена бутилка Kamenitza вече има обособена термочувствителна зона, която се активира при достигането на определена температура и предоставя на феновете на пивото точен индикатор за перфектно изстудена бира. От средата на юли на българския пазар вече е достъпен и иновативният Kamenitza COLD EDGE кен – първият по рода си кен с термочувствително мастило в България.
Благодарение на COLD EDGE иновацията почитателите на студената бира ще могат само с един поглед да разберат дали любимата им напитка е охладена до идеалната температура, гарантираща перфектен, освежаващ вкус. При печата на етикета на бутилката и алуминиевия кен са използвани специални термохромни мастила, които променят цвета си при предварително зададени температурни стойности. Когато Kamenitza достигне идеалната за консумация температура, белият контур на основния преден етикет на бутилката се оцветява в синьо, а под надписа Kamenitza се появява синя лента и надпис COLD EDGE. При кеновете термочувствителната зона в лицевата част на кена също посинява, а когато надписът „СЕГА“ стане син, това означава само едно – гаранция за перфектен освежаващ вкус. Промените придават нов и осезаемо различен облик както на етикета, така и на кена, което максимално улеснява избора на почитателите на перфектно изстуденото пиво.
„Чрез COLD EDGE иновацията Kamenitza за пореден път доказва, че е бирата, която не желае да прави компромиси, а винаги да доставя перфектен освежаващ вкус на своите почитатели. Сега това става ясно още отдалеч, само с един поглед към подредените на хладилния рафт бутилки“, коментира Христо Вълков, бранд мениджър на марка Kamenitza в „Каменица“ АД. За да може да гарантира качеството и прецизността на иновативните термочувствителни етикети, Kamenitza довери печатането им на известна чешка компания, която има богат опит в боравенето с термохромни мастила.
„Kamenitza COLD EDGE иновацията е плод на едно простичко прозрение, което идва директно от нашите потребители – че първото и най-важно условие, за да се насладиш на хубавата бира, е тя да бъде добре изстудена. Идеята за нововъведението беше изцяло продиктувана от нашия стремеж да предоставяме нова добавена стойност и изключителна наслада и удобство на нашите почитатели“, допълва Ясен Любенов, директор „Маркетинг“ в „Каменица“ АД.
Иновативните Kamenitza COLD EDGE бутилка и кен вече са на пазара в цялата страна. В ефир е и новият епизод от втория сезон на рекламния сериал на Kamenitza, който е посветен на иновацията и представя една различна прогноза за времето, дело на познатите четирима приятели и любимия на зрителите ТВ синоптик Емил Чолаков.
На специалната секция в
, както и на
почитателите на студеното пиво могат да получат повече информация както за иновацията COLD EDGE, така и за останалите новини около първата бира на България.