(АРХИВ) Декатлон отваря врати в Пловдив с продукти за над 60 вида спорт

(АРХИВ) Декатлон отваря врати в Пловдив с продукти за над 60 вида спорт

На 4 декември 2014 г. френската верига за спортни стоки Декатлон отваря врати в града под тепетата точно в 10:00 ч., в кв. Тракия, на бул. Освобождение 43 А. Дългоочакваното откриване съвпада със зимния сезон и пловдивчани ще могат да се обзаведат с висококачествена екипировка, облекло и обувки на достъпни цени.

„Магазинът разполага с над 2000 м. търговска площ и огромно разнообразие от спортни стоки за над 60 вида спорт - както за запалените спортисти, така и за любителите. Предлаганите продукти са високотехнологични и на наистина достъпни цени. Това е възможно, тъй като марките и продуктите са част от изцяло вътрешен процес на  разработване, тестване и производство, чрез който се избягват излишните разходи за крайния клиент. Освен това, Декатлон намали цените на най-търсените си продукти в България завинаги.”, коментира Алекс Джоло, генерален директор на веригата за България.

Клиентите на Декатлон Пловдив ще могат да се възползват от всички предимства, които Декатлон предлага във всеки свой магазин – програмата за лоялност, 2 години гаранция за всички продукти, доживотна гаранция за велосипедите. „Нашите клиенти споделят, че безспорно лесната замяна и връщане на продукти в Декатлон само с касова бележка в рамките на 30 дни е предимството, което наистина много им допада.”, допълва Алекс Джоло. От началото на 2015 г. безплатните спортни събития на Декатлон ще започнат и в Пловдив, за да популяризират удоволствието и ползата от спорта и да стимулират хората да живеят по-активно.

Само за една година компанията откри 4 магазина в България – два в София през 2013 г., един във Варна в края на юни 2014 и новооткрития магазин в Пловдив. В Декатлон вече работят близо 120 човека – динамични и енергични хора, споделящи страстта към спорта. Сградата на магазина в Пловдив е построена в съответствие със световни стандарти за зелено строителство, така че да пести природни ресурси, и неслучайно е номинирана в Националния конкурс „Сграда на годината” в категории „Търговски” и „Еко сгради”. Плановете на веригата включват разработване на онлайн магазин през 2015 г., както и прогресивно намаляване на цените на най-търсените продукти.

Следвай ни:

Още от Спорт и бизнес

Виж всички