Витоша Ауто, официален представител на INFINITI, продължава партньорството си с едни от най-обичаните български звезди. След сътрудничеството си с Христо Стоичков, Диляна Попова и Ники Кънчев към тримата посланици на премиум компактните кросоувъри на INFINITI се присъедини и Васил Найденов. Той ще имат възможността да изживее, почувства и изрази страстта си с най-новите модели на INFINITI.
Харизматичният Васил Найденов избра INFINITI, за да изживее в пълна степен вълнуващата емоция на изцяло новия QХ30. Този автомобил идва, за да отговори на търсенето на пазарите в Европа, където премиум кросоувърът e израз на последните модни тенденции. Незабравим дизайн, повдигната позиция, която в комбинация с 4x4 AWD задвижване на 4-те колела и един от най-големите обеми на багажното отделение дава възможност както за градска ефективност, така и за извънградски приключения. QХ30 - автомобил за хора готови да предизвикат традициите, с характер и амбиция да превърнат мечтите в реалност.
Премум компактните кросоувъри Q30 и QX30 се предлагат с богато стандартно оборудване, висококачествени материали в интериора и множество системи за подпомагане на шофирането.
Васил Найденов е нeизменно на върха, защото винаги се стреми към най-доброто. Той оцени QХ30, защото не прави компромис с лукс, качество и прецизност на изработката, граничеща с ювелирност.
За Васил Найденов:
Васил Найденов е роден на 3 септември 1950 г. Завършва Строителния техникум „Христо Ботев", а след това и естрадния отдел на Музикалната академия,, специалност пиано, през 1973.
Звездата му изгрява през 1979 г., когато печели Първа награда на фестивала „Златният Орфей", а песента от филма „Адаптация" е обявена за „Мелодия на годината". Популярността му расте с месеци. Почти всяка песен, която изпълнява, се превръща в шлагер: „Откровение", „И утре е ден", „А дали е така".
През 80-те песните, изпълнявани от Васил Найденов, продължават да печелят награди: на фестивала „Златният Орфей" Втора награда е присъдена на „По първи петли" (1980) и „Любовта продължава" (1982), а Трета награда - на „Угризение" (1986). „Остани" по музика на Тончо Русев печели Първа награда на радиоконкурса „Пролет" (1983), а още две негови песни са обявени за „Мелодия на годината" - „Телефонна любов" (1982) и „Сбогом, казах" (1985). „Чудо" - пак по музика на Тончо Русев - „Мелодия на телевизионните зрители" на същия конкурс през 1983 г.
Найденов завоюва признание и на международни конкурси като изпълнител: Първа награда на „Златният Орфей" (1981), Втора награда на „Шлагерфестивал" (Дрезден, 1981), Втора награда на фестивала „Гала" в Хавана (1982). Представя се и на фестивалите в Сопот, Полша и Кнок, Белгия. Многократно е обявяван за певец на годината в анкетата на радиопредаването „Музикална стълбица".
За INFINITI QX30:
Изцяло новият премиум компакт кросоувър QX30 на Infiniti може да се похвали с решителен външен вид, който прави смело визуално заявление - и се присъединява към Q30 като част от новата линия от премиум компакт модели на Infiniti. Оставайки верен на мощния и елегантен отличителен дизайн, на който се подчинява оригиналната концепция на QX30, прецизно изваяният екстериор на автомобила, уникалната осанка на кросоувър и асиметричният дизайн на купето са пример за ръководения от дизайна подход на Infiniti към разработването на продукта.
В допълнение към поразителния си външен вид QX30 предлага по-голяма височина при шофиране, вдъхващо увереност управление и гъвкаво поведение, подпомогнати от интелигентна система за задвижване на всички колела. В резултат на това автомобилът може да се движи по градски, извънградски и пресечени терени.
QX30 ще заема уникална позиция в този сегмент, намалявайки различията между премиум автомобили и по-големи кросоувър модели. Гъвкавостта на кросоувър стила обхваща уникалната атрактивност на дизайна, както и широка гама от функционалности, свързани с комфорта, удобството, безопасността и динамиката, включително интелигентна система за задвижване на всички колела. По-голямата височина при шофиране и трансмисията с голяма стабилност ще придадат увереност на водачите.
Изискаността и комфорта също са централна привлекателна характеристика на интериора на QX30. Комфортът е гарантиран благодарение на усъвършенствания дизайн на седалките, при който се използва високотехнологичното проучване на Infiniti за поддържане на гръбнака. Облегалките са проектирани внимателно, за да съответстват на извивките на гръбначния стълб, като го поддържат постоянно чрез равномерно разпределяне на товара по седалката, за да се сведе до минимум напрежението върху мускулите на гърба.
Изключителната звукоизолираност на интериора на QX30 допълва комфорта на купето, като моделът е с едни от най-ниските нива на шум и вибрации (NVH) в сегмента премиум компакт автомобили.
QX30 е проектиран да предоставя динамично шофиране, вдъхващо увереност, подпомогнато от интелигентна система за задвижване на всички колела.
Пружините и задната стабилизираща щанга са по-твърди, като допълват усилията на инженерите за осигуряване на плавно пътуване. Докато малко по-твърдото окачване спомага за противодействие на динамичните ефекти на по-високия център на тежестта, модификациите по шасито позволяват пътуването с QX30 да бъде комфортно при всички скорости и при много разнообразни пътни настилки.
QX30 е оборудван с интелигентна система за задвижване на всички колела. Трансмисията също така може да прати до 50% от мощността на двигателя и въртящия момент към задната ос за поддържане на сцеплението по хлъзгави повърхности и увереността при шофиране.
Друга стандартна функционалност е наличието на седем-степенна система на трансмисията с двоен съединител. Двойният съединител селектира предварително по интелигентен начин предавките, така че всяка следваща винаги да бъде в готовност, докато ръчният режим позволява на водача да контролира смяната на предавките, когато желае.
QX30 е сред най-безопасните автомобили в своя клас благодарение на технологиите за активна безопасност и избягване на опасностите, които подобряват шофирането и осигуряват максимална безопасност за всички пътници. Системата за видеонаблюдение на 360 ̊ около автомобила (Around View Monitor) със засичане на движещи обекти и автоматично подпомагане при паркиране превръщат QX30 в автомобила от този сегмент, който се паркира най-лесно.
Метод на специално метално покритие позволява вълните от радара на системата за интелигентен круиз контрол (Intelligent Cruise Control) да преминават през емблемата на Infiniti, без да се нарушава поразителния външен вид на QX30 с неподходящи радарни устройства.
Запазената за търговската марка Infiniti информационна и развлекателна система InTouch, въведена за първи път в иновативния Q50, е доразвита и обновена за QX30 за силно интуитивен контрол с докосване и плъзване чрез седем-инчов сензорен екран.