Откакто окачи бутонките на пирона, Дейвид Бекъм не спира да трупа милиони от своите доходоносни бизнес начинания. Последното от тях е собствена линия грижа за косата, кожата и тялото, която бившият нападател на Манчестър Юнайтед и английския национален отбор ще лансира на пазара под името House 99. Колекцията включва 21 продукта, създадена е в партньорство с L'Oréal и е вдъхновена от "британската бръснарска култура".
Марката не е избрана случайно - номерът в името е годината на сватбата му с бившата певица и сега успешен дизайнер Виктория Бекъм.
"Развълнуван съм да споделя моята козметична марка House 99 с целия свят. Създадох я, за да дам на хората вдъхновение, пространство и материал за експерименти със стила. House 99 ще подкрепи мъжете и ще им даде инструмента за създаване на образа, към който се стремят. Добре дошли в клуба", заяви Бекъм, като публикува в "Инстаграм" кратко рекламно видео, което вече има почти 900 000 гледания.
От козметичният гигант L'Oréal пък се похвалиха, че Бекъм е идеалната личност, която да представи бранда, тъй като е олицетворение на мъжествеността.
Очаква се продуктите му да са на пазара в САЩ и Европа през март.