Техническият директор на MotoGP Дани Олдридж отхвърли новата версия на задното аеро крило на Honda, което бе подготвено за предстоящата Гран При на Аржентина. Новият дизайн на мотора бе в стил Ducati, който Международната мотоциклетна комисия заяви тази седмица, че е легален.
До официалното решение на Комисията се стигна, след като Aprilia, Honda, Suzuki и KTМ подадоха оплакване срещу Ducati след победата на Андреа Довициозо в Катар. Защитата на италианския тим се състоеше в това, че елементът в задната част на мотора е поставен не за аеродинамична цел, а, за да охлажда задната гума, което е позволено в тази част.
Според Autosport целта на поставянето на елемента от Honda не е била, за да охлажда задната гума, и това е причината версията на мотора да не бъде одобрена за използване по време на състезателния уикенд в Аржентина.