Шефът на Мерцедес Тото Волф разкри, че отборът е обсъждал второто спиране на Люис Хамилтън в бокса в продължение на седем обиколки, за да претеглят всички възможни изходи от подобно решение. В крайна сметка смяната на гумите в този момент от състезанието в Унгария се оказа ключов и благодарение на него Хамилтън успя да грабне победата на "Хунгароринг".
Пилотът на Мерцедес преследваше лидера Макс Верстапен и бе на секунда от него малко преди 48-ата обиколка, когато влезе в питлейна за нов комплект медиум гуми. След това Люис имаше на разположение 22 обиколки, за да стопи изоставането си от 20 секунди, но успя да се справи със задачата си дори по-рано.
"Обсъждахме влизане в пита от 40-ата до 47-ата обиколки. Обсъждахме дали да го направи и как да изненадаме Ред Бул. Беше дебат в продължение на седем обиколки. Отборът реагира по правилния начин и приложихме всичко, което научихме в Германия – радио дисциплината, протокола със стратезите и мненията им. Люис беше близо до Макс, но с твърдите гуми не успяваше да го изпревари. Единствената опция да спечелим бе да поемем риск и да се надяваме медиум смесите да създадат разлика", обясни Волф. Победата на Мерцедес в Унгария бе десетата им от 12 състезания до момента и поставя Сребърните стрели на 150 точки пред Ферари в класирането при конструкторите.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg