Съветникът на Ред Бул Хелмут Марко вярва, че Мерцедес са само 0.2 секунди по-бързи от Ред Бул, основно заради новата кормилна система DAS. Въпросното нововъведение беше основна тема на разговор по време на първата част от зимните тестове в Барселона. DAS позволява на пилота да натиска напред или да изтегля към себе си волана, като по този начин коригира ъгъла на предните гуми; това осигурява по-висока стабилност в завоите и нисък драг на правите.
Съветникът на Ред Бул Хелмут Марко вярва, че Мерцедес са само 0.2 секунди по-бързи от Ред Бул, основно заради новата кормилна система DAS. Въпросното нововъведение беше основна тема на разговор по време на първата част от зимните тестове в Барселона. DAS позволява на пилота да натиска напред или да изтегля към себе си волана, като по този начин коригира ъгъла на предните гуми; това осигурява по-висока стабилност в завоите и нисък драг на правите.
"Те печелят време, защото нямат недозавиване в тесните завои" отсече Марко. "Те постигат това, благодарение на DAS".
"Те печелят време, защото нямат недозавиване в тесните завои" отсече Марко. "Те постигат това, благодарение на DAS".
Очевидно 76-годишният австриец смята, че Ред Бул са напреднали до нивото на Мерцедес през зимата. Той е особено доволен от Хонда и от развитието на Алфа Таури: "Алфа Таури са много добре, недалече от Рейсинг Пойнт. Подобриха колата във всеки аспект. Двигателят е по-мощен, харчи по-малко и управлението е подобрено".
Очевидно 76-годишният австриец смята, че Ред Бул са напреднали до нивото на Мерцедес през зимата. Той е особено доволен от Хонда и от развитието на Алфа Таури: "Алфа Таури са много добре, недалече от Рейсинг Пойнт. Подобриха колата във всеки аспект. Двигателят е по-мощен, харчи по-малко и управлението е подобрено".