Последният ден от първата седмица на зимни тестове в Барселона беше пълен със събития, четири пъти беше вдиган червен флаг, а Мерцедес оглавиха таблицата по шампионски. Първото прекъсване беше още сутринта, когато SF1000 на Фетел го остави на пистата. Себ загуби доста време, докато механиците оправят колата, но успя да се върне и да завърти общо 100 обиколки до края на деня.
Последният ден от първата седмица на зимни тестове в Барселона беше пълен със събития, четири пъти беше вдиган червен флаг, а Мерцедес оглавиха таблицата по шампионски. Първото прекъсване беше още сутринта, когато SF1000 на Фетел го остави на пистата. Себ загуби доста време, докато механиците оправят колата, но успя да се върне и да завърти общо 100 обиколки до края на деня.
Малко по-късно Уилямсът на Николас Латифи се повреди точно пред питлейна. Дебютантът все пак успя да направи 72 тура.
Малко по-късно Уилямсът на Николас Латифи се повреди точно пред питлейна. Дебютантът все пак успя да направи 72 тура.
След обедната почивка Кевин Магнусен разби своя Хаас в бариерите и за съжаление приключи тестовете преждевременно за американския тим. Причината за катастрофата беше спукана гума, която в общи линии го остави пътник след завой 7.
След обедната почивка Кевин Магнусен разби своя Хаас в бариерите и за съжаление приключи тестовете преждевременно за американския тим. Причината за катастрофата беше спукана гума, която в общи линии го остави пътник след завой 7.
Накрая Даниел Рикардо получи механична повреда в своето Рено и спря на пистата. На излизане от болида той изглеждаше доста ядосан. Половин час по-късно австралиецът се върна на трасето и все пак продължи.
Накрая Даниел Рикардо получи механична повреда в своето Рено и спря на пистата. На излизане от болида той изглеждаше доста ядосан. Половин час по-късно австралиецът се върна на трасето и все пак продължи.
Най-бърза обиколка направи Валтери Ботас, който сутринта записа 1:15.732 (само три десети по-бавно от полпозишъна миналата година). Времето ме не беше подобрено цял ден. Съотборникът му Люис Хамилтън остана втори, но програмата му включваше предимно дълги стинтове.
Най-бърза обиколка направи Валтери Ботас, който сутринта записа 1:15.732 (само три десети по-бавно от полпозишъна миналата година). Времето ме не беше подобрено цял ден. Съотборникът му Люис Хамилтън остана втори, но програмата му включваше предимно дълги стинтове.
В отбора на Ферари не се опитаха да се състезават за най-бърза обиколка. Матиа Биното изрази загриженост от темпото на отбора, но едва ли някой взима насериозно приказките на големите отбори преди тестовете. Истината ще се разбере чак в Австралия.
В отбора на Ферари не се опитаха да се състезават за най-бърза обиколка. Матиа Биното изрази загриженост от темпото на отбора, но едва ли някой взима насериозно приказките на големите отбори преди тестовете. Истината ще се разбере чак в Австралия.