Шефът на Ферари Матиа Биното заяви, че ще се обърнат към ФИА, за да се произнесе дали новата кормилна система на Мерцедес е легална. DAS позволява на Хамилтън и Ботас да натискат напред или да дърпат към себе си волана, като това променя позицията на колелетата съответно на права и в завой. При завиване се осигурява по-голяма стабилност, а на правите се постига по-нисък драг.
Шефът на Ферари Матиа Биното заяви, че ще се обърнат към ФИА, за да се произнесе дали новата кормилна система на Мерцедес е легална. DAS позволява на Хамилтън и Ботас да натискат напред или да дърпат към себе си волана, като това променя позицията на колелетата съответно на права и в завой. При завиване се осигурява по-голяма стабилност, а на правите се постига по-нисък драг.
"Видях, че има оживена дискусия по въпроса" коментира Биното. "Аз лично не съм се запознал детайлно, но ние се доверяваме напълно на преценката на ФИА. Ще искаме пояснения, след което няма да оспорваме".
"Видях, че има оживена дискусия по въпроса" коментира Биното. "Аз лично не съм се запознал детайлно, но ние се доверяваме напълно на преценката на ФИА. Ще искаме пояснения, след което няма да оспорваме".
Себастиан Фетел също коментира иновацията на Мерцедес: "Забелязахме я, интересно решение. Не знам как точно работи, но щом го ползват, сигурно е легално. Ще видим дали ще се окаже нещо, което и всички останали ще разработят. Но не смятам, че тази система е… как да кажа… билет за победа".
Себастиан Фетел също коментира иновацията на Мерцедес: "Забелязахме я, интересно решение. Не знам как точно работи, но щом го ползват, сигурно е легално. Ще видим дали ще се окаже нещо, което и всички останали ще разработят. Но не смятам, че тази система е… как да кажа… билет за победа".