Йовов: Левски е институция в България, а БСТ има нужда от реклама

Йовов: Левски е институция в България, а БСТ има нужда от реклама

Бившият футболист и спортен директор на Левски Христо Йовов, който влезе в новия управителен съвет на Българския спортен тотализатор, заяви, че държавното дружеството има нужда от реклама, за да се развие и впоследствие да донесе повече пари за българския спорт и спортното министерство.

Йовов уточни, че не е обсъждана възможността БСТ да помага в издръжката на футболния Левски. В края на февруари Йовов и Гошо Гинчев, също бивш футболист на Левски, влязоха в управата на тотото.

"Ще направим всичко възможно, за да популяризираме тотото. То трябва да бъде рекламирано, а дали ще е с Левски, или някакъв друг спортен клуб или отбор, е друг въпрос. Левски е една институция в България и има много последователи. По този начин хората могат много лесно да бъдат докоснати чрез футболния клуб. На този етап нищо не е коментирано от нас и това са последващи решения", каза Христо Йовов за "Хоризонт".

Следвай ни:

Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.

Регистрирай сe

Още от БГ Футбол

Виж всички