Рефер си призна за голяма грешка, но резултатът остава

Рефер си призна за голяма грешка, но резултатът остава

Германски съдия призна, че грешно не е зачел попадение в двубой от Втора Бундеслига, но футболният съюз не взе това под внимание и остави получилия се краен резултат. На 7 февруари Динамо (Дрезден) загуби вкъщи с 2:3 от Дармщат 98. В 72-ата минута, при резултат 2:3, домакините вкараха гол, но от ВАР сигнализираха на главния арбитър Михаел Бахер за възможна засада. Реферът изгледа повторение от спорната ситуация на монитор край тъчлинията и реши да не признава попадението.

След срещата обаче Бахер призна, че е допуснал грешка, защото след ново преразглеждане е забелязал, че в действителност футболистът на Динамо не е бил в положение на засада. Той депозира официално това свое признание, а клубът от Дрезден подаде жалба в ГФС.

От там обаче на две инстанции заключиха, че няма как резултатът да бъде променен, защото става дума за човешка грешка, а не формално нарушение на правилника.

Още от Футбол свят

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти