Хамилтън взриви продажбите на артикули на Ферари
Идването на 7-кратния световен шампион във Формула 1 Люис Хамилтън във Ферари се отрази благотворно на продажбите на артикули с марката на Скудерията - ръстът е почти 400%. Хамилтън се появи за първи път с гащеризон на Ферари на представянето на цветовите схеми на отборите на 18 февруари в Лондон и оттогава насам е сред най-популярните хора в социалните мрежи в глобален мащаб.
“Въздействието от идването на Люис и ръстът в социалните мрежи е нещо, което от много отдавна не се е случвало във Формула 1 - обясни Джеймс Кембъл, съосновател на маркетинговата агенция 50 Sport. - В този случай историята на трансфера, посланието и визуалното представяне се съчетаха идеално от първия ден.”
Смята ли Верстапен Хамилтън за реален конкурент за титлата?
Хамилтън има над 39 милиона последователи в социалните мрежи, над два пъти повече от тези, които следват заводския отбор на Ферари.
Астън Мартин показа новия AMR25 и го изкара на пистата
А ръстът на продажбите на най-различни артикули ще означава много по-сериозни приходи за Ферари при цени от 35-45 евро за шапка или 180 евро за яке.