Сайнц каза какъв е неговият приоритет при избора на нов отбор
Карлос Сайнц се превърна в един от ключовите играчи на пазара на пилоти за сезон 2025 във Формула 1.
Както е известно испанецът ще се раздели с Ферари в края на годината, след като Скудерията избра да го замени със седемкратния световен шампион Люис Хамилтън. Този трансфер на британеца бе обявен още в началото на февруари, а оттогава насам спекулациите за бъдещето на Сайнц не са стихвали.
Бивш пилот: Пазарът във Формула 1 ще изригне
Той най-често бива свързван с преминаване в Заубер, който през 2026 година ще се трансформира в заводския тим на Ауди. Германците вече обявиха своя първи пилот в лицето на Нико Хюлкенберг, който догодина ще кара за Заубер. А последните информации са, че от Инголщат са дали последна отсрочка на Сайнц до средата на месец май, когато е крайният срок, в който испанецът трябва да каже дали ще приеме предложението на Ауди, или не.
Официално: Нико Хюлкенберг е първият пилот на Ауди във Формула 1
Освен с Ауди Сайнц е свръзван още със завръщане в семейството на Ред Бул и преминаване в състава на „биковете“, където да си партнира с Макс Верстапен, ако световният шампион не си тръгне от Милтън Кийнс, каквито слухове има. Може би най-малко вероятно е Сайнц да отиде в Мерцедес, където да заеме мястото на Хамилтън.
Ауди ще чака още Карлос Сайнц
С оглед всички тези реалистични възможности Сайнц обясни пред медиите какъв е неговият приоритет при избора на нов отбор.
Сайнц разкри "допълнително усложнение" при избора му за сезон 2025
„Мисля, че всички зависи от това какви ти се предлага и какъв проект ти предлагат. Като пилот аз винаги ще се опитвам и ще търся най-бързата възможност. Особено с формата, в която се намирам.„Мисля, че с правилната кола в правилната година, аз мога да се боря за подиуми и победи, тази година вече спечелих. Това е моят водещ приоритет – да печеля. Това се вижда в моята усилена работа и винаги ще го търся.„Със сигурност има някои интересни опции в средносрочен и дългосрочен план, които разглеждам. Всяка опция има своите плюсове и своите минуси. Ще разгледам всички, но какво вече казах, най-доброто нещо е, че всички те още са налични и мога да ги разглеждам“, обясни Сайнц.