Волф намекна за промяна в управлението на Формула 1
Ръководителят на отбора на Мерцедес Тото Волф намекна, че може да има промяна в управленската структура на Формула 1 през 2026 година, когато ще влезе в сила новото споразумение Конкорд.
Настоящото споразумение навлиза в последните си две години, а преговорите за новото такова вече се водят. По думите на Волф основата, с която разполагат всички в момента е солидна, но може да има известни промени в отношенията между ФОМ и ФИА.
Формула 1 срещу ФИА заради Андрети
Не е тайна, че от избирането на Мохамед бин Сулайем за президент на ФИА в края на 2021 година отношенията между ФИА и ФОМ не са най-гладките. Най-показателно за този разрив е сагата с отбора на Андрети, който беше одобрен от ФИА за мястото във Формула 1, но по-късно бе отхвърлен от ФОМ.
ФИА с първи коментар по случая с Андрети
„Имаме някои добри основни. Има търговски преговори, които се водят в момента, но няма да е като да имаме пълно пренаписване на нещата. Ние виждаме какво прави Либърти (Медия) за спорта и Стефано (Доменикали) върши много добра работа.„Така че мисля, че фундаменталните нещата си имат солидни места. Това, което разглеждаме са управленски въпроси – кой е най-добрият начин за взимане на решения в бъдеще за доброто на спорта. Това е нещо, което дискутираме“, каза Волф пред медиите по време на теста в Бахрейн.
Андрети с ново изявление след отказа на Формула 1
Неговият колега от екипа на Ферари Фредерик Васьор, който е член и на Световния моторспорт съвет на ФИА (WMSC) сподели позицията на Волф и добави, че засега не се бърза с новото споразумение Конкорд.
В Дженерал Мотърс разчитат, че ще се разберат с Формула 1
„Ние не бързаме, имаме още две години. Настоящото споразумени Конкорд е добра база и винаги можем да се борим за по-добра сделка, всеки ще натиска за своето си. Базата е добра и преговорите за неговото подновяване ще бъдат лесни“, отчете шефът на Ферари.
ФИА потвърди стартовите часове на всички състезания и спринтове
Очакванията са една от основните теми на дискусии да бъде таксата, която всеки нов тим ще трябва да плати. Сега тя е 200 милиона долара, които се разделят по равно между съществуващите тимове, а слуховете са, че се обмисля увеличаване до 500 милиона.