УниКредит отваря вратите за следващото поколение в Младежката купа на Америка
УниКредит дебютира във ветроходството като подкрепя третото издание на Младежката купа на Америка. Партньорството ще носи името Младежка купа на Америка на УниКредит и ще се проведе от 17 до 26 септември в Барселона. Участие в него могат да заявят младежи на възраст между 18 и 25 години. Състезанията могат да се гледат от плажа, като достъпът до всички събития на 37-ата Купа на Америка е безплатен за зрителите. Събитието ще се излъчва на живо по телевизия и онлайн.
Младежката купа на Америка на УниКредит ще представи най-добрите млади ветроходци от 12 държави и ще бъде тест за екипен дух, интуиция и лидерство, докато отборите се борят за най-голямата слава в състезанията с яхти. Целта на УниКредит е да отключи потенциала на младите хора, а чрез това състезание би искала да популяризира следващото поколение таланти на световната сцена.
УниКредит с гордост спонсорира и Купата на Америка - едно от най-престижните спортни събития в света - като глобален партньор. Устойчивостта и насърчаването на устойчиво икономическо и социално развитие са в основата на 37-ата Купа на Америка "Луи Вюитон" и изцяло отговарят на поетите ангажиментите от УниКредит.
Наред с утвърдените шест отбора за Купата на Америка (Нова Зеландия, Великобритания, САЩ, Италия, Швейцария и Франция), бяха получени още шест заявки от Испания, Нидерландия, Канада, Германия, Швеция и Австралия, като всички отбори провеждат строг подбор, за да открият бъдещите таланти. Младежката купа на Америка на УниКредит ще бъде един от акцентите на 37-ата Купа на Америка на "Луи Вюитон" в Барселона, като ще привлече и даде трибуна на следващото поколение професионални ветроходци от елита.
Състезанията във всяко събитие ще се провеждат в най-вълнуващия нов клас на фолиране в света, AC40, всички изравнени със стандартни компоненти в строги монокорпуси с един дизайн, за да подчертаят изключителния ветроходен талант на младите спортисти.
“Горд съм да видя, че по-младите поколения преоткриват спорт, който се основава на отборен дух, интуиция и решително преследване на обща цел“, коментира Андреа Орчел, главен изпълнителен директор на УниКредит. „Горди сме да си партнираме със събитие, което демонстрира талант и дава приоритет на екологичните и устойчиви практики. Това е напълно в съответствие и със стратегията на УниКредит.”
В началните квалификационни кръгове ще бъдат завършени общо осем състезания за двете групи и първите три отбора от всяка група ще преминат към Финалната серия от четири състезания. За големия финал на 26 септември двата най-добри отбора ще се изправят един срещу друг в надпревара за титлата и трофея на Младежката купа на Америка на УниКредит, като УниКредит ще проектира и създаде трофея, който ще бъде представен през пролетта на 2024 г.
Изпълнителният директор на Купата на Америка Грант Далтън споделя: „Младежката купа на Америка на УниКредит е поглед към бъдещия талант на Купата на Америка, възможност за ветроходците от всичките 12 държави да изградят основите на потенциални нови отбори и да заявят своята претенция за бъдещата слава на Купата на Америка.
Флот от AC40, който се състезава край плажа на Барселона с най-добрите младежи ветроходци в света, сам по себе си ще бъде истински спектакъл, а ангажиментът на УниКредит да вдъхновява и подкрепя младите таланти ги превръща в идеалния партньор на това специално събитие.”