Пирели: Сингапур се получи отлична реклама за Формула 1
В хода на Гран При на Сингапур вчера нямаше кой знае колко различни стратегии относно използването на гумите, но се получи оспорвана надпревара, донесла първата победа на Карлос Сайнц и Ферари за този сезон във Формула 1.
“Гран При на Сингапур се получи отлична реклама на Формула 1 - обясни шефът на състезателното подразделение на Пирели Марио Изола. - Мисля, че всички зрители - на пистата и пред телевизорите са следили с притаен дъх битката за победата между четиримата пилоти в челото в последните обиколки, за да разберат кой ще сложи край на доминацията на Ред Бул този сезон.”
Васьор: Сайнц е различен пилот след лятната пауза
Изола коментира и представянето на гумите по улиците на Сингапур.
Хамилтън: Гумите ни бяха много горещи накрая
“Може би най-добрата дума за работата със сликовете в състезанието е “контрол” - допълни Изола. - През по-голямата част от състезанието пилотите контролираха темпото си, за да могат да атакуват ако и когато се наложи. Имаше и интересни решения - стартът на Леклер с меките сликове, с които изпревари Ръсел и излезе втори, за да се опита да накара Сайнц да се откъсне пред колоната. Видяхте и как използваха допълнителния си комплект нови средно твърди гуми пилотите на Мерцедес в края на състезанието. Трите модела гуми показаха очакваното ниво на деградация, а стратегията с един бокс се оказа най-бързата. При появата на кола сигурността проработи и стратегията с два бокса.”