Най-накрая. Toyota GT86 с достойна мощност!
Toyota GT86 е прекрасно, леко и компактно спортно купе на задно предаване. Не останаха много като него на пазара. Всеки път когато се стигне до мощността, си казваме: да, тези 200 кс не са никак забавни. Появиха се разни грозни конверсии на V8 двигатели и други такива, но при тях концепцията на японците бе тотално потъпкана.
Всичко се променя с появата на британската компания GPRM. Момчетата са от Бъкингам и си знаят работата. Оставили са 2-литровия боксер на мястото му - силно изнесен назад към купето зад предния мост, запазвайки онзи характерен перфектен баланс за модела.
Обърнали са се към черната страна на турбокомпресорите. Магията на принудителното пълнене удвоява мощността на боксера с директно впръскване, достигайки от 360 до 400 кс в зависимост от избраната програма на електронното управление.
Според бъкингамските тунери 400 кс е перфектният баланс между мощност и сцепление, което може да осигури 1200-килограмовото купе на Toyota GT86. Нямаше нужда, но като сме почнали: окачването е с възможност за настройки на наклоните, твърдостта и хода на амортисьорите, както и височината. Спирачната система е подобрена от многобутални спирачни апарати и по-големи дискове.
Всичко за автомобилите четете в TOPCARS.BG