Buick Cascada: Разработен в Германия и произвеждан в Полша

Впечатляващо представяне на Международното автомобилно изложение в Детройт (12 - 25 януари). Buick показва своя кабриолет Cascada. Елегантният четириместен открит модел ще започне да се продава в САЩ в началото на 2016 година. Това е още един пример за успешното сътрудничество между двете марки, в резултат на което са продаваните вече съвместно разработени модели Buick Encore и Opel Mokka, Buick Verano и Opel Astra седан, както и Buick Regal и Opel Insignia. "Opel Cascada е разработен в нашия Международен технически развоен център в Рюселсхайм, в който над 6,000 инженери работят по моделите на Opel, но и по продукти за другите марки на GM. Ние постоянно търсим синергия и сме щастливи, че с този Buick сега има и друга Cascada на нов пазар. Това е изява на нашето инженерно познание, както и ще увеличи използването на капацитета на полския ни завод в Гливице," заяви изпълнителният директор на Opel Group Д-р Карл-Томас Нойман. В Европа Cascada вече спечели клиентите и медиите, за което свидетелстват множеството отличия, включително наградата Plus X в Германия и Златен волан в Швейцария. В Португалия, списание Turbo избра модела за Кабриолет на годината през 2014 г.

Buick Cascada се задвижва от супер ефикасния двигател 1.6 ECOTEC Turbo с директно впръскване, максимална мощност 147 кВт/200 к.с. и максимален въртящ момент 300 Нм. Динамичното предно окачване HiPerStrut (High Performance Strut) осигурява прецизно и комфортно поведение на автомобила на пътя и гарантира плавно усещане зад волана. Най-новото поколение турбодвигател в този Buick е съчетан с шестстепенна автоматична трансмисия. 

Специалната характеристика на Cascada е нейния висококачествен мек покрив, който се отваря в рамките на само 17 секунди с натискането на бутон и в движение със скорост до 50 км/ч. В САЩ моделът ще се предлага с луксозно оборудване като 20 цоловите алуминиеви колела и кожени седалки, като предните се придвижват автоматично напред, за да предоставят лесен достъп за пасажерите на задните седалки. Акцент в оборудването е и информационно развлекателната система IntelliLink със седем инчов цветен дисплей, управляван с докосване.

Buick предлага с Cascada на американските клиенти един изключително емоционален продукт - това е първият кабриолет, който марката има от 25 години насам. В САЩ продажбите на кабриолети са нараснали с три процента до над 131,000 бройки от 2009 до 2013 година. Този сегмент се отличава с голяма лоялност на клиентите: 37 процента от тях остават верни на кабриолетите, когато купуват нов автомобил. В същото време две трети от тях сменят марката, което предоставя голям завоевателски потенциал за Buick Cascada.

"Ние ще продължим да работим много тясно с Buick през следващите години по всичко, което има смисъл," заяви Д-р Карл-Томас Нойман. Това е един здравословен подход, защото и двете марки споделят еднакви ценности, но не си пресичат пътищата на международните пазари: Buick се продава в Северна Америка и Китай, а Opel основно в Европа. GM вече обяви производството на нов модел на Buick в Рюселсхайм в края на това десетилетие. "Tова ще увеличи използването на капацитета на завода ни в Рюселсхайм, което ще засили неговата ефективност," добави Д-р Нойман.

Но това не е всичко: Австралийската марка Holden също ще се възползва от глобалната стратегия на GM. Opel ще изнася автомобили за Автралия и Нова Зеландия тази година. Допълнително към Holden Astra GTC, супер спортната версия VXR и флагмана Insignia, ще има и Holden Cascada. Д-р Нойман обобщи: "Това ще сформира един Cascada триптих на три континента - много добро признание и още по-добро доказателство зa обаянието на нашия голям кабриолет."

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти