Медиен гигант купи ТВ правата на бейзболния "Премиър 12"
Световният лидер в разпространението на ТВ права в професионалния спорт "МП & Силва" придоби медийните и спонсорските права за първите две издания на най-новия глобален бейзболен турнир – "Премиър 12". Встъпителната надпревара между 12-те най-добри национални отбора в света ще се проведе през ноември 2015 г., а втората е насрочена за 2019 г. с тенденцията супершампионатът да се превърне в новото световно първенство на обединената бейзболна и софтболна конфедерация (WBSC)."Това е страхотен ден за "Премиър 12" и WBSC – коментира президентът на конфедерацията Рикардо Фракари. – За нас е чест, че ще си партнираме с "МП & Силва", за да доставим този нов международен турнир на милионите фенове по света, които искат да гледат и да подкрепят своя любим национален отбор на най-голямата сцена. Това партньорство е огромен успех за "Премиър 12" и моментално издига имиджа и пазарната му стойност в навечерието на неговото първо издание догодина."Участниците в "Премиър 12" ще се определят от световната ранглиста на WBSC в края на предходната година. Затова във встъпителното първенство през 2015 г. ще участват тимовете от настоящия Топ 12 – №1 Япония, №2 САЩ, №3 Куба, №4 Тайван, №5 Холандия, №6 Доминиканската република, №7 Канада, №8 Корея, №9 Пуерто Рико, №10 Венецуела, №11 Италия и №12 Мексико."Турнирите под егидата на WBSC са спортни продукти, които продължават да трупат престиж и зрелищност за телевизиите, спонсорите и зрителите – заяви изпълнителният директор на "МП & Силва" Марко Аулета. – Ние забелязваме тенденция на засилващ се зрителски и рекламодателски интерес на международния бейзбол както на традиционни пазари като Америка и Азия, така и на нови и развиващи се пазари като Европа и Близкия Изток. Затова сме извънредно щастливи, че прибавихме "Премиър 12" в нашето портфолио."Създадена през 2004 г. под името "Медия Партнърс", в момента базираната в Лондон "МП & Силва" притежава ТВ правата на повечето най-големи спортни събития в света. От компанията управляват медийните и рекламните интереси на световното първенство по футбол и петте най-силни клубни първенства по футбол в Европа – Премиършип, Примера дивисион, Бундеслигата, Серия А и Лига 1, както и на Формула 1, НБА, "Ролан Гарос", Световната бейзболна класика и много други.