Британската рекламна агенция "Уъркс" се нае да изработи цялостната визия на бъдещото световно първенство по бейзбол на глобалната бейзболна и софтболна конфедерация (WBSC) – "Премиър 12". Договорът включва създаването на официално лого на турнира, както и графично оформление на стадионите и фензоните на встъпителната надпревара между 12-те най-силни бейзболни нации, която ще се проведе в Тайван през ноември 2015 г.
"Всички в WBSC сме развълнувани от възможността да си партнираме с лидер в спортната индустрия като "Уъркс". Заедно ще развием универсално разпознаваем и вълнуващ външен вид на "Премиър 12", който ще олицетворява както мащабите на марката, така и цялостния профил на нашата конфедерация", коментира маркетинговият директор на WBSC Масару Йокоо.
"Премиър 12" е поредното топсъбитие в световния спорт, което ще бъде обслужвано от дизайнерите на "Уъркс". Сред клиентите на базираната в Лийдс компания са организации като FIFA, UEFA, NBA, FIBA, FIVB, FIA, IAAF, а част от разработените проекти са официалните визии на форуми като световното първенство по футбол в Бразилия '14 и световните първенства по волейбол за мъже в Полша '14 и за жени в Италия '14.
"За нас е чест, че бяхме избрани от WBSC. Бейзболът е един от водещите спортове в света и нашият екип е извънредно развълнуван от новото предизвикателство. Целта ни е да осигурим подобаващ външен вид на тази нова световна платформа и нейния глобален обхват", заяви изпълнителният директор на "Уъркс" Рой Уебър. Той добави, че логото и визията на "Премиър 12" ще бъдат представени на съвместна пресконференция с WBSC през януари.
Това е втората голяма сделка на бейзболната и софтболната конфедерация по отношение на "Премиър 12", след като миналата седмица бе сключен договор за продажба на телевизионните и рекламните права с медийния гигант "МП & Силва". Споразумението обхваща първите две издания на турнира – през 2015 и 2019 г.