Scania представи новото си поколение камиони

Scania представи най-новото си поколение камиони, резултат от десетгодишни разработки и инвестиции в размер на над 2,1 млрд. евро. Представянето бе в Париж в рамките на "Глобалния форум за устойчив транспорт". Сред подобренията, които Scania въвежда, има едно особено забележително - 5% намаление на консумацията на дизелово гориво, благодарение на фактори като подобрени задвижващи системи и по-добра аеродинамика.С наличието на новия модел, Scania разширява портфолиото си и сега, благодарение на своята уникална модулна система, може да предостави повече решения за развитие на различните бизнеси, свързаност и цялостна палитра от услуги, свързани с увеличаване на производителността, които са индивидуализирани за всеки вид клиент в силно конкурентната транспортна индустрия. Обещанието е, че клиентите на Scania винаги ще могат да изпълняват работата си по най-сигурния и рентабилен начин, независимо от индустрията и сферата на приложение."Това несъмнено е най-голямата инвестиция в 125-годишната история на Scania", заявява Хенрик Хенриксон, Президент и Изпълнителен директор на Scania. "С пръскащи се от гордост сърца, аз и моите колеги представяме продуктите и услугите, които ще отведат Scania на нови нива по отношение на пазарните дялове и ще ни пренесат в следващото десетилетие."Ние представяме не само ново поколение камиони, но също така и уникален и гениален набор от устойчиви решения под формата на продукти и услуги, които Scania първа може да предостави преди всички в индустрията - и мисля, че мога уверено да твърдя това. Ние се концентрираме твърдо върху основната си задача: да предоставим на нашите клиенти необходимите инструменти за постигане на рентабилност в техния бизнес.Производството на новите камиони започва незабавно в завода на Scania в Сьодертеле. Първоначално акцентът ще бъде върху превозни средства и услуги за транспортиране на дълги разстояния, като постепенно ще се покрият и други пазарни сегменти, чрез преустрояване на повече заводи Scania и поява на допълнителни възможности."Зад това представяне се крие огромно количество развойна дейност на нашите инженери" подчертава Хенрик Хенриксон, Президент и Изпълнителен директор на Scania. "Най-забелязващи се са, разбира се, новите кабини, но истинската иновация е, че сега ние въвеждаме нови технологии, услуги и визии, които ще помогнат на нашите клиенти да получат цялостна представа както за техните разходи, така и за техните приходи. Нашата цел е клиентите ни да могат да постигнат устойчив ръст на печалбата си, независимо от вида на бизнеса и условията, в които работят. Превозните средства на нашите клиенти винаги представляват звено от по-голямата картина; Scania съчетава това чрез качество, достъпност и поредица от физически или свързани услуги. Нашето ново портфолио от продукти и услуги придава ново значение на термина "премиум" в автомобилната индустрия".Основната цел е поне 40 000 клиенти и потенциални клиенти да направят тест-драйв на новите превозни средства във връзка с пускането им на пазара и да бъдат запознати с цялото портфолио услуги на Scania, покриващо всичко от оптимизация на устойчивото развитие до финансиране, застраховка и поддръжка. Другите канали на информация са онлайн комуникацията, медиите и над 1 700-те дилъри на Scania в повече от 100 страни.

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти