Евроспорт прави Олимпийските игри по-атрактивни за младата аудитория
Discovery Communications и Евроспорт сключиха стратегическо партньорство със Snap Inc., което ще предостави на потребителите на Snapchat достъп до ексклузивно видео съдържание от Зимните олимпийски игри в Пьончан. Най-голямото спортно състезание за 2018 г. е първата олимпиада, която Евроспорт ще излъчи в качеството си на Дом на олимпийските игри в Европа и ще е достъпна за най-много фенове на най-много екрани.Партньорството е първото в историята на Snap, с което се ангажира да излъчва съдържание от Олимпийски игри на територията на Европа. Сделката предоставя възможност за много други компании и брандове да ангажират по-младите потребители с помощта на дигитални и мобилни платформи. Част от вълнуващото съдържание ще включва кадри „зад кулисите“ от състезания като сноуборд, хокей, ски спускане и фрийстайл, както и клипове с участието на най-големите звезди в тези дисциплини и популярни личности, които младата аудитория харесва и следва в социалните канали. Първото по рода си партньорство в Европа ще включва ежедневните „Наши истории“ – селекция от публикувано от потребителите на Snapchat съдържание, както и любопитни истории и репортажи, които Евроспорт ще компилира. Оригиналното съдържание на „Нашите истории“ ще бъде създавано от редакторски екип на Snapchat и ще съдържа ексклузивни кадри от Евроспорт, които ще улавят всяка минута от Игрите и ще бъдат излъчвани по бързоразвиващата се дигитална платформа Eurosport Player.Улавяйки атмосферата и вълнението от най-големият спортен форум в света, историите на Евроспорт ще ангажират по неповторим начин потребителите на Snapchat с Игрите, като ще им позволят да създават, събират и споделят съдържание в мрежата, използвайки иновативни графики, шрифтове, анимации и звукови ефекти. По този начин европейските маркетинг екипи на Discovery ще предоставят на компаниите възможността да достигат до по-широка, по-млада и по-дигитално ориентирана аудитория, която използвана платформата Snapchat.„Много сме развълнувани да предоставим на младата и динамична аудитория на Snapchat възможността да почувства страстта на Олимпийските игри, като по този начин изпълняваме ангажимента на Discovery да въвлечем по-широка от всякога аудитория в популяризирането на олимпийското движение.“, заяви Майкъл Ланг, президент на отдела по международно развитие и дигитални комуникации на Discovery. „Това партньорство цели предоставянето на ексклузивно и вълнуващо съдържание на Discovery, което разказва по неповторим начин историята на Олимпийските игри и популяризирането им с помощта на една от най-популярните и влиятелни дигитални платформи в света.”„Snapchat осигурява на спортните фенове неповторим начин да изпитат Олимпийските игри и да се чувстват свързани със своите любими отбори и спортисти. Вече сме реализирали успешни партньорства с Discovery, като най-яркият пример за това е тазгодишното ни шоу, посветено на „Седмицата на акулите“, сподели Бен Шверин, вицепрезидент Партньорства в Snapchat. „Развълнувани сме от това, че ще изведем сътрудничеството с Discovery на ново ниво, за да осигурим на нашите европейски потребители най-запомнящото се преживяване на Олимпийските игри.“Джонатан Дейвис, мениджър Международни рекламни партньорства в Discovery и Евроспорт, заяви: „Не бихме могли да бъдем по-радостни от това, че ще бъдем Дом на Олимпийските игри в Snapchat на територията на Европа и ще осигурим на нашите спонсори и рекламни партньори възможността да достигнат по време на едно от най-важните спортни събития за 2018 година до аудитория, която само Snapchat ще може да им предложи.“Средно около 57 мил. души използват Snapchat всеки ден, като към тази категория спадат 25% от притежателите на мобилни телефони във Великобритания и Франция. Аудиторията на Snapchat е активна, като най-лоялните потребители посещават платформата около 20 пъти на ден и по този начин създават близо 3 млрд. изображения с камерите на своите мобилни телефони. Потребителите използват платформата средно по 30 минути на ден, а тези на възраст под 25 години – средно по 40 минути. По-рано тази години двете компании сключиха партньорски договор за територията на САЩ, в резултат на който бе продуцирано първото шоу на Discovery, предназначено за мобилната платформа на Snapchat. „Седмица на акулите по Snapchat“ се състоя през месец юли, като шоуто бе наблюдавано от около 17 млн. потребители.Discovery Communications притежава ексклузивните телевизионни права за излъчването на Олимпийските игри на територията на 50 европейски страни за период 2018–2024 година. През миналата година дигиталното присъствие на компанията бе затвърдено от собствените проекти като BAMTech Europe JV и Eurosport Player, новата OTT JV с ProSieben и пускането на каналите на Discovery и Eurosport в Amazon във Великобритания и Германия.