След повече от две десетилетия организаторите на Откритото първенство на Австралия ще сменят логото на първия за сезона турнир от Големия шлем в тениса. Настоящото датира от 1995 г., а се очаква от 2017-а промяната вече да е факт. "Изълняващият сервис мъж не е правен за дигиталното време, в което живеем в момента. Той e измислен с идеята за печтани кампании. Не е адаптиран към настоящата ера", обясни маркетинговият директор на турнира Джо Джулър.
Основната причина да се търси промяна на логото е, за него е използван мъжки силует (този на Стефан Едберг). Имайки предвиd, че жените и мъжете са с еднакви наградни фондове в момента, а и дамите са по-голямата част от зрителите на кортовете в Мелбърн, то е нужна промяна.
Очаква се подробностите около новото лого да бъдат разкрити скоро. Джулър спомена, че основният цвят отново ще бъде синият.