Opel GT Concept взе наградата "Automotive Brand"

Opel GT Concept взе наградата "Automotive Brand"

Opel GT Concept, звездата на автомобилното изложение в Женева тази година продължава силната традиция на концептуалните автомобили на марката и въплъщава авангардния дизайн в пуристична форма. Това сега е признато и от Германския дизайнерски съвет, който организира престижния конкурс „Automotive Brand“. Първокласното жури на конкурса избира спортен автомобил на бъдещето в категорията “концепции” за наградата “Най-доброто от най-доброто”. Допълнително към тази награда Opel получи още три отличия: За дилърско събитие с името “Мисия Astra”, което също беше определено за “Най-доброто от най-доброто”. Системата за персонална свързаност и услуги Opel OnStar, както и новият конфигуратор за мобилни устройства също заеха първите места в категориите “Мобилност на бъдещето” и “Дигиталност”. За Opel GT Concept Марк Адам, вицепрезидент на Opel/Vauxhall,  отговорен за дизайна, ще получи наградата на 29 септември по време на автомобилното изложение в Париж.

Opel GT Concept, звездата на автомобилното изложение в Женева тази година продължава силната традиция на концептуалните автомобили на марката и въплъщава авангардния дизайн в пуристична форма. Това сега е признато и от Германския дизайнерски съвет, който организира престижния конкурс „Automotive Brand“. Първокласното жури на конкурса избира спортен автомобил на бъдещето в категорията “концепции” за наградата “Най-доброто от най-доброто”. Допълнително към тази награда Opel получи още три отличия: За дилърско събитие с името “Мисия Astra”, което също беше определено за “Най-доброто от най-доброто”. Системата за персонална свързаност и услуги Opel OnStar, както и новият конфигуратор за мобилни устройства също заеха първите места в категориите “Мобилност на бъдещето” и “Дигиталност”. За Opel GT Concept Марк Адам, вицепрезидент на Opel/Vauxhall,  отговорен за дизайна, ще получи наградата на 29 септември по време на автомобилното изложение в Париж.

“GT Concept е кола на мечтите, която извежда философията на Opel, описвана като ‘среща на скулптурната артистичност с германската прецизност’ на следващо ниво. Отзвукът беше просто поразителен. Моят екип и аз сме горди, че нашата концепция за спортен автомобил е удостоена с наградата за най-добър концептуален автомобил на 2016 г. в конкурса Automotive Brand,” заяви Марк Адамс.

“GT Concept е кола на мечтите, която извежда философията на Opel, описвана като ‘среща на скулптурната артистичност с германската прецизност’ на следващо ниво. Отзвукът беше просто поразителен. Моят екип и аз сме горди, че нашата концепция за спортен автомобил е удостоена с наградата за най-добър концептуален автомобил на 2016 г. в конкурса Automotive Brand,” заяви Марк Адамс.

Представена за първи път на автомобилното изложение в Женева през март, GT Concept отдава почит на спортната икона – първия Opel GT и определя тенденциите на бъдещото развитие на марката. Впечатляващият атлет представя бъдещия дизайнерски език на Opel: дързък, емоционален и спортен. Концепцията с компактни размери е авангардна и в същото време изчистена.

Представена за първи път на автомобилното изложение в Женева през март, GT Concept отдава почит на спортната икона – първия Opel GT и определя тенденциите на бъдещото развитие на марката. Впечатляващият атлет представя бъдещия дизайнерски език на Opel: дързък, емоционален и спортен. Концепцията с компактни размери е авангардна и в същото време изчистена.

Три първи награди за новаторство

Три първи награди за новаторство

Допълнително към наградата за дизайн Opel получи и три отличия в областта на маркетинга. Журито даде наградата “Най-доброто от най-доброто” в категорията “събития” за “Мисия Astra”. Така беше наречено събитието за пазарната премиера на Astra, организирано за дилърите на Opel, което се проведе в испанската Сиера Невада. Дилърите изкараха там два дена като “Astraнавти”, прекарвайки нощта в 250 футуристични палатки в пустинята.

Допълнително към наградата за дизайн Opel получи и три отличия в областта на маркетинга. Журито даде наградата “Най-доброто от най-доброто” в категорията “събития” за “Мисия Astra”. Така беше наречено събитието за пазарната премиера на Astra, организирано за дилърите на Opel, което се проведе в испанската Сиера Невада. Дилърите изкараха там два дена като “Astraнавти”, прекарвайки нощта в 250 футуристични палатки в пустинята.

“Винаги искаме да предложим на дилърите си нещо различно и по тази причина се спряхме на необикновената идея за премиерата на новата Astra. Със селището от палатки в близост до състезателната писта, наподобяващо на лунен пейзаж, ние създадохме събитие, което не може да се купи с пари”, заяви шефът на маркетинга на Opel Тина Мюлер, която е доволна, че смелата маркетингова концепция е впечатлила не само дилърите на Opel, но и журито на конкурса Automotive Brand Concept.

“Винаги искаме да предложим на дилърите си нещо различно и по тази причина се спряхме на необикновената идея за премиерата на новата Astra. Със селището от палатки в близост до състезателната писта, наподобяващо на лунен пейзаж, ние създадохме събитие, което не може да се купи с пари”, заяви шефът на маркетинга на Opel Тина Мюлер, която е доволна, че смелата маркетингова концепция е впечатлила не само дилърите на Opel, но и журито на конкурса Automotive Brand Concept.

Нещо повече, системата за персонална свързаност и услуги Opel OnStar спечели първото място в категорията “Мобилност на бъдещето”. Журито подчерта важността на цифровизацията, като представи още една награда в конкурса Automotive Brand за мобилен конфигуратор, с който клиентите могат да персонализират предпочитания от тях автомобил Opel почти отвсякъде.

Нещо повече, системата за персонална свързаност и услуги Opel OnStar спечели първото място в категорията “Мобилност на бъдещето”. Журито подчерта важността на цифровизацията, като представи още една награда в конкурса Automotive Brand за мобилен конфигуратор, с който клиентите могат да персонализират предпочитания от тях автомобил Opel почти отвсякъде.

Конкурсът Automotive Brand е международно дизайнерско състезание на автомобилните марки. Основан като фондация през 1953 г., Германският дизайнерски съвет отличава изключителни продукти и комуникационни конструкции и привлича вниманието върху фундаменталната важност на марковия дизайн в автомобилната индустрия. 

Конкурсът Automotive Brand е международно дизайнерско състезание на автомобилните марки. Основан като фондация през 1953 г., Германският дизайнерски съвет отличава изключителни продукти и комуникационни конструкции и привлича вниманието върху фундаменталната важност на марковия дизайн в автомобилната индустрия. 

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички