Продадена! Кралят дава за нея 3 750 щатски долара. Родена през 1957 година с номер на шасито 70079, тя получава нова 4-степенна ръчна скоростна кутия, ново предно стъкло и преживява ремонт по 3.2-литровия си V8 двигател със 150 кс преди да стигне до Елвис. После той решава да я боядиса червена, Porsche Red. Какво да ги правиш, американци. Причината уж била, че на Елвис му писнало разни жени да си пишат телефонните номера по колата му с червило...не му вярваме.
Когато се връща в САЩ през 1960 година, Елвис не взима колата със себе си, но военните му я донасят. Две години по-късно той я продава на човек на име Томи – дилър на Chrysler в Ню Йорк. Въпросният я отвежда в Алабама, където сменя двигателя й с V8 от Ford със скоростна кутия Borg-Warner и слага задна ос от GM. Защо, по дяволите? Историята и Томи мълчат.
С гореспоменатите модификации горката кола тръгва по местни драг състезания и през 1968 година става собственост на инженер от Калифорния – Джак. Човекът се смилява над нея и има най-доброто желание да я реставрира, но тия приказки ги знаем. Преди няколко дни, тоест 46 години по-късно, Джак вади колата от гаража си и я връща в дома й в Мюнхен, във фабриката на BMW.
Сега изстрадалият Roadster ще поседи известно време на показ в музея на BMW и сигурно ще послужи за урок на всички останали коли, които се оплакват от собствениците – да видят колко по-лоши има. След това ще отиде за пълна реставрация, която най-вероятно ще отнеме около две години. Колата изглежда възмутително зле, но поне няма ръжда, защото е проспала няколко десетилетия в гаража на Джак.
Край на вълнуващата история на един 507 Roadster пътешественик и началото на една ретро класика.