Дни преди старта на сезон 2024/25 в Трета лига Българският футболен съюз сключи ново партньорство. То е с компанията "Елитбет". На пресконферецията във футболната централа в Бояна, на която беше обявено сътрудничеството между двете страни, присъстваха президентът на АФЛ и член на ИК на БФС Румян Вълков, изпълнителният директор на БФС Борислав Попов и Антони Здравков - председател на зоналния съвет на БФС в София. От страна на компанията беше меркетинг директорът Десислава Захариева.
За първи път Трета лига ще има свой официален спонсор, а новият партньор декларира своите намерения за разрастване на инвестицията и инвестиране в продукта. Очаква се сътрудничеството да бъде не само в подкрепа на аматьорския футбол, а и да допринесе с допълнителни позитиви за клубовете.
"Дълго търсихме вариант за излъчване на мачовете от Трета лига и мога да кажа, че сме подписали един добър договор. Той е за една плюс една години и ще ни даде възможност за популяризиране на аматьорския футбол. Бяха доста дълги преговори, но мисля, че защитихме интереса на българския футбол. Имаме четири зони с общо 85 отбора и 43 мача на седмица. Това е потенциал, който не е развит, но определено се радва на интерес. Дано да успеем да покажем тази радост от играта, която местните хора изпитват с техните си отбори", коментира Борислав Попов.
"Изключително съм щастлива, че нашата компания е първият партньор на БФС за Трета лига. Първата ни цел е да се използва огромният потенциал, който има в това първенство. Работим по тотален ребрандинг на Трета лига, а също така искаме да има и обратна връзка с феновете", допълни пък Захариева.
"Искаме да популяризираме първенството в Трета лига, което е на доста добро ниво. Искам хората в тези клубове да усетят резултата от своя труд. Пари за отборите, чиито мачове ще се излъчват, ще има, но не очаквайте някакви невероятни суми. Надявам се, че това ще мотивира още клубовете, за да продължат да си търсят нови спонсори. Смятам, че БФС прави всичко, което е по силите ни, за да помагаме на тези клубове", каза от своя страна президентът на Аматьорската лига и член на Изпълкома Румен Вълков.
Председателят на Зона София Антони Здравков пък заяви, че дори и да има еднократен интерес от спонсори, това пак е помощ за клубовете и не бива да се пренебрегва.
"През миналата година първенството в нашата Югозападна група беше оспорвано и интересно до последния мач. Мисля, че с повече информация хората още повече ще се запалят. Така би трябвало да се активират и спонсорите, защото продуктът става гледаем", завърши Здравков.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.
Снимки: Владимир Иванов