Възраждането на Ланча започва с новия Ypsilon

Възраждането на Ланча започва с новия Ypsilon

2024 година трябва да даде рестарта на популярната италианска марка Ланча, както и на единствения й модел, който оцеля през годините и се продава само в Италия – Ypsilon. За следващото поколение на популярния модел от Ланча обещават електрическа версия, както и дизайн, който да ни върне към най-добрите години на марката.

Новият Ypsilon ще е вдъхновен от концепта Pu+Ra, а с този модел трябва да започне изграждането на характера на бъдещите модели на Ланча. Защото каквото и да си говорим, Ypsilon е много важен за италианците, но дали съживяването на Ланча е успешно или не, ще се съди по следващата Delta – легендата на марката.

Защо закъснява лансирането на нови модели?
Защо закъснява лансирането на нови модели?

От Ланча вече смело обявиха, че дизайнът на предницата на Ypsilon ще е вдъхновен от друг емблематичен модел – Beta Montecarlo, което звучи обещаващо.

777 Hypercar е болид за Льо Ман, но за лична употреба
777 Hypercar е болид за Льо Ман, но за лична употреба

Технически Ypsilon ще е много близък до Пежо 208, производството на италианския модел ще е в Сарагоса, Испания, а дебютът му се очаква да е през февруари. При лансирането електрическата версия на Ypsilon ще се предлага с електромотор с мощност 155 конски сили и батерия с капацитет 54 киловатчаса, което трябва да е достатъчно за пробег от около 400 километра с едно зареждане. По-късно ще се появи и хибридната версия на модела, задвижвана най-вероятно от 1,2-литров бензинов мотор с мощност 100 конски сили, който сега се използва при ФИАТ 600 и Jeep Avenger.

От БМВ отрекоха, че се отказват от дизела и бензина
От БМВ отрекоха, че се отказват от дизела и бензина
Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти