От няколко дни неприятен "бъг" ядосва най-добрите в света на League of Legends. В игра като LoL, подобни грешки са рядкост, имайки предвид честите промени и подобрения в сървъра. Все пак обаче се забелязват някои минимални неточности, които всъщност играят огромна роля в големите срещи.
Подобен е и случаят с Hexflash от последните дни, като в момента руната, заместваща в някои случаи важния Flash, позволява на играча, който я използва да не умира. Това по-скоро е минус за нейния притежател, понеже е много вероятно геймърът да попадне в цикъл, който да позволява на опонента му лесно да го убива множество пъти.
Този и още проблеми с използването на Hexflash се случиха в срещата от LCK между DRX и Nongshim, а "бъгът" е бил забелязан и в японското първенство, а LEC и LCS вече са забранили руната.
Проблем има само в про игрите, а версията в нормалния клиент на LoL не дава грешки.