Барселона обяви официално старта на партньорството си с шведската компания “Спотифай”. Шведската платформа за стрийминг на музикално съдържание ще е генерален спонсор на клуба от следващия сезон. Договорът е за срок от 4 години.
Логото на “Спотифай” ще заеме място на представителния екип на каталунците, както и на този на женския състав. Стадионът на Барса пък вече ще носи името “Спотифай Камп Ноу”. Според медиите сделката ще донесе в касата на испанския гранд около 300 млн. евро.
„Много сме горди, че може да обявим новаторски съюз като този със световноизвестна организация като Spotify. Това партньорство ще ни позволи да продължим да доближаваме клуба до феновете и да ги накараме да се чувстват още повече част от семейството на Барселона чрез уникални преживявания, които ще ни позволят да комбинираме забавление и футбол, което прави възможно да достигнем до повече хора по света едновременно“, заяви президентът на Барселона Жоан Лапорта.
„Това е партньорство, с което продължаваме да правим стъпки напред в тази нова ера, която започнахме и която демонстрира още веднъж иновативния характер и постоянно подобрение, които характеризират Барса и които го превърнаха в уникален клуб в света“, добави Лапорта.
Коментари от Енетпулс